ponniemupparna

Alla inlägg den 8 juli 2011

Teamem :D

Jag gillar att läsa bloggen för att dom uppdaterar regelbundet har fina bilder &många roliga kategorier

länk till dom: http://teamem.bloggplatsen.se/



en annan bra blogg är Elevating :D

Dom  3 tjejer som bloggar om sitt hästliv och lite annat smått o gott!

dom har fina texter o fina bilder!

Länk till dom: http://elevating.blogg.se/ /Ella

Hej ♥

Nu har jag varit och handlat klart!

har ni tips på ngn kategori som vi kan skriva om ?

mina ideér:

1.5 Saker ni inte visste om...

2.hästarna på vår ridskola, Tycks?

Bjuder på några bilder på Min storasysters dotter Molly som snart ska bli storasyster!

  Sötiiz!!♥

  haha♥

    //Ella ♥

Imorgon åker jag till  Ven!

Happyface: Det är riktigt mysigt o fint på Ven man kan hyra cyklar, bo på vandrarhem, Bada...

Ja allt mysigt på  en gång...

Vi ska cykla runt hela ön vilket tar en heldag sedan ska vi tälta på en Camping!

Bjuder på en bild av Ven!

 

SadFace:Vi ska som sagt Campa och måste cykla med packning ca 2-3 mil :(

 

 

 

Nu ska vi åka och handla o sen ska vi tvätta bilen!

//Ella! ♥

Presentation

Hej vi är 2 hästtokiga tjejer som båda har varsin sköthäst...
Ella:Dunken
Filippa:Carizma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är ni som läser vår blogg?:))
 8-10
 10-12
 12-14
 14-16
 16-18

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards