ponniemupparna

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Ice-cream in my ♥!

   Vi (Filippa&Ella) Har gjort hemma gjord glass........

Vill ni ha receptet kommentera denna bild:)) Isf lägger vi upp det som ett inlägg sen:))

Btw... Vi har haft en välldigt tråkig dag... Vi har bara slappat runt men oxå haft riktigt kulxD

Nu ska vi leta upp receptet till er som vill ha det:)) Vi kan hälsa att det är riktigt gott:))

Men iaf så ska vi gå till dagiset brevid och plocka körsbär(MUMS)..... De har riktigt goda där:))

Hejdå / Filippa&Ella......♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Lördag:I helgen var det ju planerat att jag skulle åka till Ven med fam Backman! När vi kom till båten så skulle vi inte kunna åka på 2 h. Så vi bestämde oss för att göra ngt annat så vi satte oss i bilen igen och åkte till Kullaberg  (kullen) dä...

Hejsan!  Ikväll ska jag på restaurang med familjen:)  Ska väll bli kul   Har ni sett : http://www.youtube.com/watch?v=chcSfTLUQ2s&feature=related ? Den är så "cute".  Iaf dagen har väll varit bra har varit med Rafela inatt xD Var ty uppe ...

För att jag inte har bloggat på 1 dag. Jag har inte hunnit. Men iaf så sitter jag här med Rafela,Och vi kom precis in efter att ha hoppat hinderxD Vill ni se bilder? /Filippa ...

Teamem :D Jag gillar att läsa bloggen för att dom uppdaterar regelbundet har fina bilder &många roliga kategorier länk till dom: http://teamem.bloggplatsen.se/     en annan bra blogg är Elevating :D Dom  3 tjejer som bloggar om sitt hästl...

Hej ♥ Nu har jag varit och handlat klart! har ni tips på ngn kategori som vi kan skriva om ? mina ideér: 1.5 Saker ni inte visste om... 2.hästarna på vår ridskola, Tycks? Bjuder på några bilder på Min storasysters dotter Molly som s...

Presentation

Hej vi är 2 hästtokiga tjejer som båda har varsin sköthäst...
Ella:Dunken
Filippa:Carizma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är ni som läser vår blogg?:))
 8-10
 10-12
 12-14
 14-16
 16-18

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards